• Home
  • Over ons
  • Diensten
    • Emotie & Agressie trainingen
    • Straatcultuur trainingen
    • Intercultureel Begrip & Samenwerking
    • Trainingsacteur opleiding
  • Onze opleiding
  • Onze Werkwijze
  • Reviews
  • Contact
  • Home
  • Over ons
  • Diensten
    • Emotie & Agressie trainingen
    • Straatcultuur trainingen
    • Intercultureel Begrip & Samenwerking
    • Trainingsacteur opleiding
  • Onze opleiding
  • Onze Werkwijze
  • Reviews
  • Contact
Offerte aanvragen
Collega geeft op rustige toon feedback tijdens een gesprek.

Feedback training: Hoe u feedback verandert in een groeimiddel

Actprofessionals oktober 8, 2025

Feedback training: Hoe u feedback verandert in een groeimiddel U weet dat feedback nodig is, maar het moment zelf voelt vaak stroef. U wilt scherp […]

Lees verder… from Feedback training: Hoe u feedback verandert in een groeimiddel

Medewerker blijft kalm tijdens een gespannen gesprek op de werkvloer.

Agressietraining: Grip krijgen op emotionele en fysieke spanning

Actprofessionals oktober 8, 2025

Agressietraining: Grip krijgen op emotionele en fysieke spanning In elke organisatie lopen emoties soms op. U wilt professioneel blijven handelen, ook wanneer de toon stijgt, […]

Lees verder… from Agressietraining: Grip krijgen op emotionele en fysieke spanning

Een boze man maakt een heftig gebaar terwijl een vrouw in pak kalm en professioneel reageert tijdens een gesprek aan tafel.

Agressie cursus: Hoe u kalm blijft als emoties hoog oplopen

Actprofessionals oktober 3, 2025

Agressie cursus: Hoe u kalm blijft als emoties hoog oplopen Spanning in klantcontact of zorgsituaties is onvermijdelijk, maar verlies van regie is dat niet. Met […]

Lees verder… from Agressie cursus: Hoe u kalm blijft als emoties hoog oplopen

Verpleegkundige in blauwe scrubs ondersteunt oudere patiënt tijdens zorginteractie.

Agressie training zorg: Meer zelfvertrouwen in stressvolle zorgsituaties

Actprofessionals oktober 2, 2025

Agressie training zorg: Meer zelfvertrouwen in stressvolle zorgsituaties Stressvolle momenten horen helaas bij het werk in de zorg. Toch hoeft spanning niet automatisch te leiden […]

Lees verder… from Agressie training zorg: Meer zelfvertrouwen in stressvolle zorgsituaties

Twee collega’s voeren een gesprek aan een houten tafel in een moderne kantooromgeving.

Training feedback geven en ontvangen: Hoe u constructieve dialogen voert

Actprofessionals oktober 1, 2025

Training feedback geven en ontvangen: Hoe u constructieve dialogen voert U wilt dat gesprekken korter, duidelijker en respectvoller worden. Toch blijven opmerkingen soms hangen, worden […]

Lees verder… from Training feedback geven en ontvangen: Hoe u constructieve dialogen voert

Twee collega’s in een gespannen gesprek, met serieuze gezichtsuitdrukkingen en duidelijke lichaamstaal.

Agressie regulatie training: Hoe u spanning tijdig signaleert en neutraliseert

Actprofessionals september 30, 2025

Agressie regulatie training: Hoe u spanning tijdig signaleert en neutraliseert Spanning bouwt zich vaak sneller op dan u doorheeft. Een drukke balie, een volle wachtruimte, […]

Lees verder… from Agressie regulatie training: Hoe u spanning tijdig signaleert en neutraliseert

Zakelijke vrouw maakt met open handgebaren duidelijk haar grenzen tijdens een gesprek.

Weerbaarheidstraining: Beter grenzen aangeven zonder schuldgevoel

Actprofessionals september 29, 2025

Weerbaarheidstraining: Beter grenzen aangeven zonder schuldgevoel U wilt professioneel blijven, ook wanneer de druk oploopt en verzoeken elkaar snel opvolgen. Toch merkt u dat u […]

Lees verder… from Weerbaarheidstraining: Beter grenzen aangeven zonder schuldgevoel

Training gesprek tussen medewerker en klant met zichtbare spanning in een zakelijke setting.

Cursus omgaan met lastige klanten: Tips voor meer rust en resultaat

Actprofessionals september 26, 2025

Cursus omgaan met lastige klanten: Tips voor meer rust en resultaat U wilt professioneel blijven, ook wanneer de toon aan de andere kant scherp wordt. […]

Lees verder… from Cursus omgaan met lastige klanten: Tips voor meer rust en resultaat

Twee professionals in rollenspel tijdens een trainingssessie met flip-over op achtergrond

Trainingsacteur gezocht: Waarom rollenspellen uw leerresultaat versterken

Actprofessionals september 25, 2025

Trainingsacteur gezocht: Waarom rollenspellen uw leerresultaat versterken U kunt instructies lezen en video’s bekijken, maar gedrag verandert pas echt wanneer u het oefent terwijl iemand […]

Lees verder… from Trainingsacteur gezocht: Waarom rollenspellen uw leerresultaat versterken

Drie professionals voeren een open feedbackgesprek in een moderne kantooromgeving

Training feedback geven en ontvangen: Tips voor veilige en open gesprekken

Actprofessionals september 24, 2025

Training feedback geven en ontvangen: Tips voor veilige en open gesprekken U verwacht professioneel gedrag, duidelijke communicatie en teams die blijven leren. Tegelijk merkt u […]

Lees verder… from Training feedback geven en ontvangen: Tips voor veilige en open gesprekken

De-escalatie oefening: twee deelnemers oefenen open handhouding terwijl een trainer observeert in een moderne kantoorruimte.

Agressie regulatie training: Stap-voor-stap uw zelfbeheersing verbeteren

Actprofessionals september 23, 2025

Agressie regulatie training: Stap-voor-stap uw zelfbeheersing verbeteren Spanning bouwt zich zelden in één seconde op. Het begint in het lichaam, kruipt via gedachten naar gedrag […]

Lees verder… from Agressie regulatie training: Stap-voor-stap uw zelfbeheersing verbeteren

Twee collega’s in gesprek tijdens een intensieve discussie in een moderne kantoorruimte, waarbij weerbaarheid centraal staat.

Weerbaarheidstraining: Van onzekerheid naar krachtig optreden

Actprofessionals september 22, 2025

Weerbaarheidstraining: Van onzekerheid naar krachtig optreden Onzekerheid is menselijk. U voelt de hartslag stijgen, zoekt naar woorden en merkt dat uw boodschap minder stevig overkomt […]

Lees verder… from Weerbaarheidstraining: Van onzekerheid naar krachtig optreden

Pagina1 Pagina2 Pagina3
Instagram Facebook-f

Ontwikkel je talent en transformeer je carrière bij Act Pro!

Pagina's

  • Home
  • Over ons
  • Diensten
  • Ons team
  • Onze Werkwijze
  • Reviews
  • Contact
  • Blogs

Voorwaarden

  • Algemene voorwaarden
  • Privacybeleid
  • Disclaimer
  • Klachtenformulier

Trainingen

  • Weerbaarheidstraining
  • Leiderschapstraining
  • Agressietraining
  • Agressie regulatie training
  • Effectief communiceren training
  • Feedback training
  • Training feedback geven en ontvangen
  • Geweldloze communicatie training
  • Omgaan met agressie training
  • Trainingsacteur gezocht
  • Agressie training zorg
  • Veiligheidstrainingen
  • Cursus omgaan met lastige klanten
  • Agressie cursus
  • Agressietraining zorg

Contact

  • Act Professionals
    Ingelandenweg 1,
    1069WE Amsterdam
  • 06 222 800 66
  • info@actprofessionals.nl
  • Kvk: 94856907

© 2025 Act Professionals – Alle rechten voorbehouden.

Website gemaakt door Arkdesign.nl

Beheer toestemming
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}